merhaba arkadaşlar. bebeğim 6 ay 27 günlük. gündüzleri o kadar zorluyor ki beni uyku konusunda. 1 saat boyunca ya ayağımda sallıyorum ya da bebek arabasında gezdirip sallayarak uyutmaya çalışıyorum. uzun uğraşlarım sonucu uyusa da yarım saati geçmiyor uyanıyor. bazen tam derin daldı diyorum olduğu yerde ayağımdan indirdiğim an gözlerini açıyor sanki saatlerdir uğraşmamışım da hiç uyumamış gibi. çıldırıyorum resmen. siz nasıl yapıyorsunuz, fikir verin lütfen.