SeverusSnape Ezfis merhaba, neredeyse 6. ayına kadar sürmüştü. Huyları, uyku düzeni değişmişti ama şöyle oluyor, bu atak bitince başka bir atak başlıyor sanki. Şuan 13 aylık, 13 kere huyu suyu değişmiştir diyebilirim.
Mirage91 Ygtek 3 ay kendi kendine oynayan, duran çocuk bizi rahatsız etmeyen çocuk 4ncü aya girdi aman allahım ne yemek yapabiliyorum ne temizlik. Hep mız mız yanında hep bizi istiyor.Eşim olmasa çok zordu işim. bizim zor geçiyor inşaallah sizin öyle olmaz
Ygtek Mirage91 nursocum Ada_Deniz tugceo92 Didemkanarya37 Esilanur TalentedMom meza Ptrckli Faray Kızlar oğlum 1 yaşında suan 9 ay once açtığım posttu. 4. Ay atağını hafızamdan silmek istiyorum😂😂
nursocum Ygtek en kötüsüydü diyebilirim çünkü gözleri yeni açılmıştı ve herseye şok oluyordu hergün evi gezdiriyordum alışsın diye bu bizim deneyimimiz tabi belki siz daha rahat atlayırsınız
Ada_Deniz Ygtek biz 4. Aya girdik ama 14. Haftada başlıor bu atak biz başladık inan öyle zor ki 🤦🏼♀️Uykusuz bol ağlamalı ne yapsan çare olmuor permaperişanız annemle 😞 ne yapsam memnun olmuor ağlıor 🤷🏼♀️
tugceo92 Ygtek yaşamadım hatta hiç atak yasamadim. Hep sakin uslu kendi kendine takilan bir bebek oldu. Masallahi vardi her konuda. Lâkin şuan 19.5 aylık. 2 yaş sendromuna girdi bütün özellikler var o fenaymış merakla düzelmesini istiyorum o eski halinden eser yok çünkü şuan 🤣🤣
SeverusSnape Ezfis rica ederim, tek tavsiyem mümkün olduğunca sabırlı olmanız 🙈 ne çok anne varmış hp hayranı olan 🥰
Didemkanarya37 Bizde 4 ay 13 günlüğüz neşesi gayet yerinde çok ilgiyi seven bir bebek akşam 9 da gece uykyusna yatırırım arada emmeye uyanır şu son 4 gündür 3 buçuk 4 buçuk 5 buçuk gibi uyanır uykuya asla dalamaz saatlarce ayagımda sallarım tam daldı deyip yatırırım 5 dakika geçmeden yine uyanır ne yapacağımı şaşırdım bu atak mıdır aramızda böyle olan va mı
balannesiii Ezfis bir süre sonra düzene girdi 5 aydan sonra sanırım ama uyku sürekli değişen bişey diştir huysuzluktır vs her zaman düzenli olmuyor maalesef
TalentedMom Ygtek bence her bebeğin atağı Farklı oluyor 4.ayda uyku düzeni bizi pek etkilemedi ama meme reddi başlamıştı şuan 6.ay bitti hala devam ediyor
Ptrckli Biz de 4 buçuk aylıkken bir başkadır hala çıkamadığınızı düşünüyorum 😂 6 aylık olduk uykusuz mız mız memeci anacım Bi velet oldu çıktı düzelmiyor fabrika ayarlarına geri dönsün istiyorum 😂
Faray Ygtek her atağı hücrelerimize kadar hissettiğimizde atakları anlatan kalınca bir kitap almıştım, 4. Ay atağı uzuuun bir atak 😭