Ygtek Kızlar oğlum 3 ay 14 günlük bu 4. Ay atağı beni korkutmuyor değil. 4. Ay atağı yaşamayan var mı aranızda merak ediyorum. Bir umut o şanslı annelerden olurum belki diye😂
Bereninannesi_ Ygtek bunu bende merak ediyorum ya beş gün falan var 4. Ayımıza ve korkuyorum burda açılan postlardan dolayı bebeğim genelde sakin bi bebek inşallah bizde yaşamayız yada en az şekilde etkiyle atlatırız😄
HafsaErva00 MaşaAllah biz hiç atak fln yaşamadık. Atak nasıl olur nedir onu bilmiyorum pek. Bilmemekte de fayda var 👍
Ygtek HafsaErva00 maşallah ya aslında bizde atak dönemlerini öyle cok kötü atlatmadık atak bittiğinde de bazen huysuz olabiliyor oğlum. İnsallah 4. Ayda güzel geçer
zumramomm HafsaErva00 Ygtek Atak yasamadim inanmıyorum hayatıma dahil etsem her ağlamasını atağa baglicam o zaman!!
Gozdenes48 Ay atağında neler oluyor peki. Benim oğlum da 4 ayının içinde. Bayağı huysuz uyku düzeni gitti. Sebebi Atak mi acaba 🙄
Ceyhununtatlisannesi Gozdenes48 4.ay atağında 10 günlük uyku gerilemesi durumu var dizinde oglunuzun uyku sorunu yaşamasi çok normal merak etmeyin 5.ayina yaklaştığı zaman güzel bir eğitim verirseniz uykuları normale döner
Lylknt01 Bızde dördüncü ay atağında yiz zaten huzursuz huysuz bir bebekti tam anlamıyla mwhfoldum gece uykusu kalmadı gündüz başımı kaşı ak vaktim yok
Lylknt01 Ygtek evet cnm sadece kirklik dönemini rahat atlattık şaşırtıcı bir şekilde kırkı bitince kolik ağlamaları gazlar uykuya zor dalma hepsi vardı
Dogununannesi Ygtek evet şuan sallıyorum mesela bi huzursuzluk dalıyor uyanıyo ama atak bitince düzenine oturuyo 10 gün böyle bizim kaldı 2 günümüz 😂
Ums 10 gündür uyku düzeni berbat 😫 4ay 10 gunluguz ağlayarak uyuyor ve uykuya ağlayarak geçiyoruz umarım geçicidir çok zor