Arkadaşlar bebeğim erken 8,5 aylık doğdu.1900 gr doğdu. Şuan 5 kg civarında 1 Aydır biberon reddi yaşıyorum. Anne sütü yok emmiyor. Kilo almasını geçtim kilo kaybediyor artık hiç bir şekilde yediremiyorum, benim durumu yaşayan varmı? Doktor diş çıkarıyor dedi ama bu uzun bir süreç zayıf bir bebek zaten ne yapabilirim 🤦🏻♀️