minikMarquez kargo değilde hizmet bedeli gibi bir şey alıyor. Onuda fiyata göre oranlıyor galiba. Geçen 150 liralık bir ürüne 196, 200 liralık ürüne 256 ödedim. Kargo alsa zaten bez paketi ağır olunca sabit tutardan girmezler tartarlar ama hizmet bedeli alıp onuda fiyata oranlıyorlar galiba.