3 4 gün önceden vajinal mantar ortaya çıktı. 2 senedir neredeyse hiç mantar olmamıştı böyle. Haliyle kaşındı doktota gitmeden evde travazol kremi sürdüm ama şiddetle kaşındı hep. Bende kaşımış bulundum kahretsin ki şimdi mantar geçti kaşımaktan yaraya dönüşmüş bir hal aldı. Ciddi anlamda acıyor huzurum kaçtı iyice. Doktor fitil verdi 2 taneydi bitti birde travazol yazmıştı. Kullanmays devam ediyorum kremi ama o etimin acısı birbirine sürtünce kıvılcım çıkartcak gibi olması 😁 çözüm önerisi bekliyorum lütfen. Nasıl daha çabuk geçer