lceLady Kizlar 3 oglum var ufagi 3 aylik Yenidogan kıyafetleri olmuyor hepsi degil ama bazilari sararmis. Daha oncekileri letgoda satmistim hep. Ama bunda sararmalar var gecer mi bilmiyorum.yikiyacagim cikarsa cikar cikmazsa kalir cokta ugrasamicam vaktim yok o kadar. Satsam bu sekilde kimsenin alacağınida sanmam Ücretsiz versem letgodan alip satmicagi ne malum. Ben bu kiyafetleri ne yapmaylim cope atmak istemiyorum ihtiyaci olan kullansin istiyorum.cevremde kimse yok oyle
qwerty2 lceLady lekeli kıyafeti kimse kullanmaz, ihtiyacı olana da vermeyin bence ayıp. Lekesiz yerlerini kesip anı battaniyesi yapabilirsiniz.
MeTeCa lceLady Akbel’in Sodyum Perkarbonat’ ından aldım, fiyatı uçuk değil. Kıyafetleri bununla ve sıcak suyla ıslatıp 1 saat bekletiyorsunuz, sonra makineye atarken de tursile bundan ekliyorsunuz. Gerçekten etkili bir şekilde leke çıkarıyor.
lceLady qwerty2 hani leke dedigimde durdugu yerde bu kdr kisa surede nasi sararmis anlamadim. Boyun ense kisimlari hep
qwerty2 lceLady ben büyük kızımın kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip öyle koydum 2. Kızım olunca çıkardım bazıları öyle sarı lekeliydi ne yaptıysam çıkmadı maalesef.