Ben 5 senedir kullanıyorum arcelik 9 kg çok memnunum. Özellikle havlularim yumuşatıcı hiç kullanmam deterjanla yıkar kurutmaya atarım yumuşacık 👌🏻👌🏻 çocuklarımın bizim kıyafetler yıkandığı halde uzerlerinden tüyler tozlar cikiyor harika Bi icad. Camasir aşmaya soon 😄😄 yazın bile kullanıyorum valla