Merhaba kızlar, yazım yanlışlarım ve fikrimi ifade konusunda yanlışım olursa affedin Azerbaycanlıyım. Bugün çocuğumu doktora kontrole götürmüştüm. Kilosu en son mayıs ayında 7.300dü. Üstünden 3 ay geçmiş eylüle gelmişiz bugün kilosuna baktı doktor 7.200 olmuş. Bebeğim 3 ayda hiç bir şekilde kilo almamış. Reflüsü var sık sık kusan bir bebekti. Ama son aylarda kusması azalmıştı, 3 saatte bir yemek yediriyorum. Bir avuç kıyma şeklinde dana eti, patates, havuç, pirinç kaynatıp pişirip püre şeklinde veriyorum, günde 2-3 kez AR 180 ml mama içiyor ve Nestle, heinz gibi bebek mamaları var lapa gibi onlardan yer. Sabahtan akşama kadar 5-6 kez beslenmiş olur ama neden hiç kilo almaz🥹 Çok üzülüyorum gerçekten boyu da küçük🥹 Ne yapmam lazım? Bana lütfen akıl verin