Meri-Mel Miskokulum222 Ay bana bebalac gold demeyin tavsiye üzerine onu aldık çok almıştık mecburen kullandık çocuk da reflü tavan yaptı bıraktık nefes aldım kimseye tavsiye etmiyorum kesinlikle
ikibaloglanannesi Bebelac kullanıyoruz doğduğundan beri 7 aydır hiç kabızlık vs yaşamadık maşallah. Kilo alımı da çok iyi🙏 (Şu an Bebelac 2 noya geçtik) Eşim iki gün önce 800 Gr Bebelac Gold 2 No indirimde diye almış Gold daha iyiymiş onu da deneyeceğiz tabi👌🏻