Ballilokmam5 Merhaba kızlar, sağıp dolaba koyduğum sütü çözüp veriyorum asla içmiyor bir damla bile. Yüzünü ekşitiyor. Direk sağıp verince onu içiyor yani biberondan değil. başına gelen var mı?
EmineYilmaz Ballilokmam5 tadı çok çok kötü oluyor çünkü benimki de kabul etmeyince azcık dil attım ama berbat oluyor
kucukprensinannesi Ballilokmam5 hafif kaynama derecesine kadar ısıtıp öyle deneyin internette okumuştum
cennetkokuluyavrum Ballilokmam5 benim de bebegim icmedi dondurucudan ve buzdaolbinda duran anne sutu icmedi sagdigim sutu iciyordu bir dahada sagipta koymadim biberon isiticida cozdirup dolabtakinide ilitip ole veriyordum icmiyordu
cennetkokuluyavrum Ballilokmam5 gercekten zor ben yetmediginde sutum mama takviye veriuum verdinizmi mama hic ise baslama olursa mama verirsiniz
tiredmom_ Ballilokmam5 cezveye koyup böyle hafif ısıtıyorlardı cız diye ses gelince kapatıyorlardı öyle yapınca kokusu gidiyormuş Bir Deneyin isterseniz benim bebeğim de buzluktan çıkan süt içmiyor hiçbir şekilde içmiyor ben zorlamıyorum artık
elifin_annesi30_ Ballilokmam5 benim kızım da sağdiğım sütü içmiyor onlarca biberon degistirdim yine içmiyo