6 aylıktan itibaren herseyi verdim eline alıssın yemege diye et bile veriyordum hic bise kacmıyordu bogazına. suan 1yasında yeni dişi cıkıyo dün eline dilim salatalık verdim kardesim bak büyük ısırdı dedi. bise olmaz o yiyor alısık dedim. daha dememle çocugun tıkanması bir oldu elimin ayagamın canı kesildi parmagımı attım cıkaramadım ters cevirdim sırtına vurdum cıkmıyo ama cocuk baktım morarıyo aglıyo ama ses yok tekrar hızlıca sırtına vurdum cıktı kücükte bi parcaymıs anlamadımda nası kaldı allahım atlatamıyom o anı yavrum nası korktu agladı. ben bida eline nası bise vercem. asıl sorum bisey bogazında kalınca kolayca cıkarmak icin neler yapıyorsunuz nolur bilgi verin☹️