Güzel annelerim bu benim ikinci bebeğim olacak. Ama ilkinde bunlar olmamıştı. Tecrübeli annelerim bilgilendirsin beni lütfen. Vajinamda baskı hissediyorum inanılmaz şekilde, sürekli lavoboya gidiyorum ve adet sancısı şeklinde az az sancı gelip duruyor. Bunlar doğum başlangıcı mı lütfen bişey söyleyin.