Bebekligiller Kızlar, yiğenim bu sene okula başladı sizce ona ne hediye alsam? Evine sipariş vericem. Çiçek sepetine girdim boya seti falan çıktı. Sadece boya seti de olmaz bence.
Uykusuzhergeceeee Bebekligiller Yani annesine sorun ihtiyacı olan ne var diye ona göre bakarsınız Yazı tahtası olabilir bu arada
Belcim30 Bebekligiller ben eşimin yeğenine anasınıfına başlayacak ilk çantası benden olsun diye flo dan çok güzel bir çanta aldım 🤗 yani onun içine yarayan şeyler alınmalı bence ayakkabıda olabilir eğer ki forma giyilmiyorsa esofman takımı olabilir ( çocuklarda çok severim kızıma genelde esofman takımı alırım 💓 ) umarım yardımcı olmuşumdur
kamyon_leo Bebekligiller ben cantasini aldim kardesim matara aldi celik onceden de sarjli dis fircasi aldim