bilinmeyen202023 Pembe olan doğumgününde 1 kez giyildi 200 tl satıyorum. Kırmızı elbise bayramda bir kez giyildi 150 tl satıyorum. Kot jile ve gömlek takım olarak 200 e satıyorum onu da 2-3 kez giydi sadece.
bilinmeyen202023 Kızımın başka ihtiyaçlarını alcam hepsi temiz ve sıfır gibi gerçekten umarın gören ihtiyacı olan alacak kişiler çıkar 😀
bilinmeyen202023 Azra41 dolap uygulamasından alabilirsiniz isterseniz kargosu da uyguna gelir 27 tl kargo ücreti çıkıyor. Dolap kullanıcı adım yagmur0705
bilinmeyen202023 Azra41 dolap satıcıdan komisyon kesiyor orda 170 e yüklü 20 tl kesintiyle 150 düz kalıyor bana. Siz de kargoyla 196 tl ödemiş olursunuz. Ya da havaleyle normal ptt kargo ile de gönderebilirim
Azra41 bilinmeyen202023 farketmez benim için kızımın 2 ay sonra yaşına giricek elbise arıyordum hem sen kazanmış olursun kızımın boyu biraz uzun olduğu için ben 2 yaş giydiriyorum hep iyi oldu denk geldiğim.
Kbckr52 Azra41 canım kızım iki yaşsa dun bir çok ürün paylaştım istersen sayfama bak günlük kıyafetler de çok attım
Azra41 Kbckr52 günlük olarak kızımın fazlasıyla kıyafeti var teşekürler :) kızım 2 yaşında değil bu arada. 10 aylık 😄