krnrftrmys guzel anne sakin ol telas yapma. ilk bebegimde aynı boyleydim. Beni gören mama mi veriyorsun memeyi birakcak diye az başımın etini yemedi. Ve Sonuç 26 ay emzirdim kızımı 😇1 yasa kadar mama takviye de ettim ama hala zayıf kilo almayan Bi çocukmuş meğer benim gibi 🤣
Öncelikle mama vermeden önce muhakkak bol bol emzir. Doktor 60 ml mi dedi bebise onu ver .kızım 30 anca iciyordu. Mama saatleri dışında arada sakın mama verme. Otur saatlerce emzir gerekirse boool şu iç suyun hep yanında olsun. Güzel düşün sütüm yetiyor sadece destek yapiyorum mamaya de. Biberon yavaş akım ver hızlı akım ile memede kızıyorlar sonra.
Şimdi 46 gunluk oglum var.. başta bana yine otomatik mama verdi kızımın sariligi duyunca. Hemde günde 6 kere. 2 gün sonra dinlemedim gunde bire düşürdüm. Çünkü sütüm fazlaydı. Kafam rahattı kimseyi evime kabul etmedim kimsenin moralimi bozmasına izin vermedim. Bestlak damla kullandım tahin helvasi yiyorum dinlendim bol bol emziriyorum hala saatlerce emziriyorum gogsunde sut yok sansan bile sut var geliyor böyle dusun. 1. Ay kontrolmuzde doktorum bana ilk kızdı mamayi neden 1 e düşürdün diye baktı kilosuna tamamen kesti 😅