Eymeninannesiiiiiiiiii Sdyll 8. Ayından sonra aventi kabul etti şuan 18 aylık emziksiz 1 saatimiz yok 😅😂
Aslan2103 5 bucuk aylik hala tutmadi meme destekli uyuyo sadece o yuzden uyutabilmek icin vermek istiyorum ama yok her tutlu emzik var evde bi tek bu wee babyinin kaucuk emzigi varya 1 2 dk onu emiyo birakiyo
Sdyll Aslan2103 benimki de sadece emerek uyuyor zorlanıyorum çoğu zaman uyutmakta o yüzden emzik kullansın istiyorum ama sadece wee baby denedim başka denesem tutar mı acaba diye düşünüyorum da
benimoglumukurtarinesraa 20 günlük olunca tuttu..her gün denedim direkt ağzına vermek yerine ağız kenarları çene yanak degdirip öyle verin
Sdyll benimoglumukurtarinesraa 2 aylık olana kadar alıyordu, kaynanam sağolsun amaaaa nasıl da emiyor benimkiler emmediydi dedi pat çocuk daha almaz oldu 😂
benimoglumukurtarinesraa Sdyll öyle anlarda hemen masallah deyin ve dedirtin. Bunu yapamiyorsaniz içinizden la havle bela kuvvete illa billah diyin .
Sdyll Mimiim benimki de haftaya 4 olacak bende alışmasın diye çok vermedim artık hiç tutmuyor çok zor uyutuyorum
bakkalemzigi 3 aylıkken tutmaya başladı Philips vs denedim tutmadı damaklı bakkal emziği tuttu 😂 ayağımda sallarken vermeye başladım şimdi desteksiz kendi uyuyor emzik sayesinde
Sdyll bakkalemzigi 😂😂 benimki de wee baby tutuyordu artık tutmuyor bide philips deniyorum tutarsa diyorum yoksa gerçekten uyutması çok zor oluyor
Eymeninannesiiiiiiiiii Sdyll Hep denedim o 8 ay boyunca avent i de denemiştim ama 8. AYdan sonra kabul etti
Belcim30 Sdyll ilk 3 ay hiç emmedi emzik midesini bulandırıyordu ben minik yuvarlak emziklerden verdim son çare onu tuttu.. Emzik hayat kurtarır diyenlerdenim 💃
Sdyll Belcim30 benimki de öğürüyor damaklı emziği bide aventi deniycem onu da tutmazsa sizinki hangi marka onu da bi deniyim