Ben 27 ağustosta doğum yaptım ilk zamanlar sezeryan dan dolayı sütüm gelmedi mama verdik şimdi de mama gibi gelsin istiyor yani Biborondan geldiği gibi göğsümden de az geliyor tutmuyor naptıysam olmuyor az da olsa emsin istiyorum akıyor ama olmuyor sonradan alışırım tutarmı ilerleyen günlerde