Kubrailkan 16 aylık bebeğim. Doktorumuzdan tahlil mi istemeliyim d vitamini için. Yükseltilmeliymis sanırım ıu miktari. Siz kaç kullanıyorsunuz bebeğinizin ayı nedir 🥰💗