Deryabaran benim kızımda da oluyorda bir dönem ama geçti yani doktora falan da götürmedim iyiyiz şimdi belki çocuğu emzirdikten sonra çok iynatiyorsunuzdur indir kaldır sev falan derken ondan atıyor olabilir biz doğduğundan beri kusma boğulma reflu riskine karşı reflu yatağında yatırıyorduk kızım 4 aylık oldu hala reflu yatağında yatıyor emzirdikten sonra koyuyorum reflu yatağına kafa yukarda ayaklar aşağıda olduğu için daha rahat sindiriyor