Arkadaşlar bebeğim bir buçuk aylık vücudu çok kötü durumda doktora götürdüm karışım verdi üç boyunca sür dört günde kükürtlü sabunla yıka sonra bir daha aynı şekilde sonra tedavi biter dedi ama karışım çok kötü kokuyor tecrübesi olan var mı geçer mi bu illet