Arkadaşlar merhaba size birşey danisacagim 6 aylık bebeğim var bundan 3 ay önce meme reddi yaşadık ben de o süreçte memeyi bırakmasın diye çeşitli emzirme pozisyonları denedim ve en etkilisi ayakta ziplatarak oldu şükür bu yüzden bırakmadı ama bu şekilde emmeye alıştı şimdide. Gece asla memesiz uyumaz ve uykuya dalana.kadar ayakta zıplatarak emziriyorum bu bazen 15 dk bazen yarım saat bile surebiliyor bu durum da ne yapmalıyım bana fikir verebilir misiniz zayıf bir bebek de değil nasıl oturarak emzirmeye alistirabilirm oturduğum an tepiniyor eğer uykuya dalmadiysa.