Merhaba sevgili Anneler süt arttırma konusunda yardımcı olmak istiyorum , sütüm çok azdı ne yaptıysam olmadı bir sürü şekerli sular tatlılar ve sonradan bunların çocuğa hiçbir yararı olmadığını öğrendim yedim gene de istediğim arttış olmadı tatile gittiğimizde Milas Ören de bi teyzeden bi karışım aldım doğal otlarla hazırlanmış onu günde bir fincan içtim yememe içmeme dikkat ettim göğüslerim dolu dolu oldu psikolojik olarak rahatladım stok yapmıştım şimdi bebeğim ek gıdaya geçtiği için artık yeterli oluyor sütüm 8 tane kaldı ben yüksek fiyata almıştım isterseniz uygun fiyata gönderim sağlayabilirim muhakkak denemelisiniz bana dua edersiniz