Haylazbaby Allah’ım korusun herkesi daha depremin etkisinden çıkamadık zaten ara ara yokluyor bizi profesörler 7 büyüklüğünde olacak deniliyor gene ama hiç bir yerde hazırlık gibi bişey yok evimiz yıkılmadı ama Allah korusun birdaha 7 büyüklüğünde olursa kesin yıkılır diyoruz Rabbim göstermesin