Merhaba hanımlar. 5 gün önce normal doğum yaptım dikiş atıldı. Dikişten sonra tuvalete çıkmak tam bir eziyet halini aldı o yüzden bağırsak düzenleyici şurup alıyorum o olmadan çıkmak zor. 5-6 kez gün içinde gaz kaçırma problemi yaşıyorum bu geçici mi bu durumu yaşayan var mı