merhaba anneler🌸
2 aylık kızım çok şükür akşam 11 yatar sabah 8 de kalkar iki saatte bi emmeye uyanır
gündüzleri de artık kestirmelere başladık ama akşam 7yle 11 arası canı yanar gibi ağlıyor huysuz oluyor krize giricek derecede ağlıyor kendi kendine susuyor falan neden olabilir ya 🥺