Kayracelik Kızlar bu durumu yaşayan oldu mu geçiyor mu sabah 7 de uyanıyor tek bakıyorum çok zor oluyor ne zaman geçiyor
Vera1810 Kayracelik kız benim yavru 4 de kalkıyordu ilk dogdundan 6 7 aylık olana kadar suan 8 de kalkıyor ama gece uykusu artık düzeldi uyanmıyor beslenmeyi de kestik 1 yaşında.. hepsi geçiyor
DrkAyz Kayracelik 5.5 aylığız sabahları 6 da bazen 5:30 da güne başlıyoruz artık o kadar çok alıştım ki ben bile enerjik kalkıyorum 😅
queenmom_ Kayracelik keşke benim oğlumda 7 de uyansa 46 günlük her sabah alarm gibi 5 buçukta uyanıyor 2 saat keyif edip etrafa bakıyor boncuk boncuk sonra gaz sancıları başlıyor 9 buçukta uyuyor o da maksimum 1 saat
Biroglanannesi Vera1810 Yorumu gördüm de cevap vermek istedim . Oğlum 19 aylık hiç bir şey geçmiyor bacım bi bizde ters tepiyor galiba 😅 Büyüdükçe düzeleceğine her şey sarpa sarıyor
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 50gğnlük bebek 7de uyanıyor ne güzel :) oğlum sabah ezanıyla uyandırdı,alarm gibi😉 kızımda 50günlk falanken gece aynı saatte alarm gibi kalkardı şimdi 3aylığız