Dyldrm Üstün zekalı olabilir oğlunuz. Bunun için zeka testleri var ama yanlış hatırlamıyorsam 4 ya da 6 yaştan önce önermiyorlar. Bizim ilk çocuğumuzdu. Gelişiminin çok iyi olduğunu görüyorduk ama tabii biz de olabilir böyle çocuklar diyorduk. 1 yaşındayken 2′li cümleler kuruyordu. 1,5 yaşındayken yetişkin gibi konuşabiliyordu. Kalem tutması ve resimleri iyiydi. 1. sınıfta öğretmeninin ısrarı üzerine Bilim Sanat Merkezi sınavına girdi. Orada zeka puanı yüksek çıktı. 3,5 yaşında bir oğlum ve 13 aylık bir kızım var. İkisi de ablası gibi değil. 13 aylık kızım daha yeni yeni gel, al, ver, anne, baba, meme, mama diyor. Yani normal çocuklar gibi. Büyük kızımın gelişimsel farkını şu an daha iyi idrak ediyorum.