İyi mutlu haftasonları arkadaşlar 💐 dün pazardan balık almıştım. Eve geldim yıkadım tuzladım streçleyip buzdolabına attım. Plansız ikindi çayına misafirlerim geldi. Akşama pişirmek nasip olmadı. Bugün akşama pişirsem sıkıntı olur mu? Balık bayatlayıp bebeğime zarar verir diye korkuyorum. Uskumru cinsi.