Miniksincap0505 bizim rutinimizde göbekbağı düştüğünden beri uyumadan önce banyo yapmak var.
Şimdi 5 aylığız. Banyo, masaj, kısa bi masal okumak ve emzirme var. Emzirmeyle beraber ninni söylemeye başlıyorum. Sonra kucağıma alıp ninni söyleyerek patpat popoya uyutuyorum.
Sadece masalı eklemiş oldum 4.ay atağından sonra. Her zaman yaptığınız şeyleri rutine çevirebilirsiniz.
Bebekler rutini seviyor diyorlar ama gerçekten seviyorlar mı bilmiyorum hahahahaha 😂 suya bayılıyo rahatlıyor ondan eminim
Masal okumaya çok hevesli değil ağzına sokmaya çalışıyo kitabı ama ona da zamanla alışır