bademli_puding Dün 3 aylık kontrolümüz vardı. Kilosu 6600 boyu 67 cm doktorumuz boyu çok uzun dedi maşallah güzel ilerliyoruz Sizde durumlar nasıl? 😊
iremnazshn Ruzgarmommy bizde 13 aylık 8.500 üz doktorunuz zayıf diyor mu acaba, ve dogum kilonuz nedir
Ozlem22tuana Nurten89 yok bence az değil benim kızım o zamanlar hatta daha zayıftı ki şuanda zayıf minyon olucak heralde takılıyorum sizde takılıp sıkmayın canınızı iyi olsunlar 🥰
Semaaa39 bademli_puding 8bucuk aylık 8. Ay kontrolunde 12 kilo 74 cmdik 🫠 doğduğundan beri kilo ve boy olarak sınırları aşıyoruz 🤤
bademli_puding Semaaa39 kızımda da öyleydik de 2 yaşından sonra hiç bişey yememeye başlayınca zayıfladı 😒
biryigitannesi Semaaa39 merhaba, boy ve kilosu nasil simdi cocugunuzun😊 oğlumda 8 aylik 11.5 kg 75 cm , kiyafetler 12-18 tam oluyor 18-24 aliyorum hatta, seneye yazinda giyer mi bunları acaba merak ediyorum cok hizli buyudu kiyafete cok para gitti ya😄
Hafsaa1 NevrozZZ47 yooo benim bebemde 40. Günde 4100 dü bazılarının doğum kilosu böyle önemli olan persentil tablosu muydu neydi onun adı ona uygun olması önemli her bebeğin farkli büyüme dönemleri oluyor şöyle düşün senle eşin arasındaki boy kilo ayni mı ya da komşunun tanısı bebeklerimiz içinde geçerli erkek koz bebek çok farklı genetik çok farklı sağlıklı yerinde olsun bebeişlerimizin kilo boy bir şekilde büyürler 😍😍🥰🥰🥰😮💨😮💨😮💨