cennetkokuluyavrum Aylizzmm evet bizede doktor bronsit dedi antibiyotik vermedi hatta yatircakti sanirim makine varmi dedi benimde annemde vardi aldim makineyi ole eve yazdi ilaci antibiyoyik verseydi en azindan kuruturdu tamemen bu koyun yunu varmis yikanmamis ole kulanan oldumu aranizda oksuurugu kesmek icin fayda sagliyormus duydugum kadariyla denemedik
Aylizzmm cennetkokuluyavrum bilmiyorum onu canım tam olarak ama çabuk geçmedi yani ve biz iki değişik antibiyotik kullandık
cennetkokuluyavrum uynakbalina simdi e nabiza baktim tekrar canim cikmamis revete yok sadece yapilan tedavi gosteriyor acilde
cennetkokuluyavrum Aylizzmm bizede antibiyoyik verselerdi iyi olurdu vermediler bebegim cok kotu hirilti duduk otuyor hic bole yasamadik kista dogdu okaar korkardim kista olmadi yazin cikisinda yakalandik bronsite 😔
cennetkokuluyavrum Aylizzmm anne sutu aliyor ama alarjikmi oldu bilmiruum surekli tikaniyor inslalah atlatiriz kisa surede saolun
Birminikaslan cennetkokuluyavrum hirilti hemen gitmez buhar makinesine serum fizyolojik koyun onu verin geçer inşallah
Birminikaslan cennetkokuluyavrum benim bebegimde de cok hirilti oluyo yani kesin çözüm buhar makinesi
irmarose cennetkokuluyavrum tedavi süresine göre değişiyor biz ventolin kullanmıştık sanıyorum ki bir hafta sürmüştü dozunu doktor ayarlamıştı tam hatırlamıyorum ne kazardı günde 4 kez veriyorduk doktor tedaviyi tamamladıpında da kesmiştik
cennetkokuluyavrum irmarose banada bes gu dedi ama gecmedi hep burnu doluyor yine goturcem doktora acilede zaten uc hafta surer gibi bir kellime kulandi ama antibiyoyik verseydi daha iyi olurdu sanirim
cennetkokuluyavrum Birminikaslan buhar makinesi tutuldugunda burnu akmaya basliyor bastan akmiuordu o akanida aspirle cekurum aglamasi olmasa rahat alicam panik oliurum bu sefer tam temizlenmiyor sanriim arka hep dolu onalrda cigere iniyor galiba anyibiyotuk kulanmadan duzelmicek galiba cok zor gercekten allah yardimcimiz olsun bebelere saglik versin insnalh Allah saolun kizlar
Busra986532 cennetkokuluyavrum sessiz nebilazör almıştım diğeriyle tutturmuyordu buharı uyurken tutuyordum çok daha iyi olmuştu ara arada fizyolojik serumla buhar veriyordum zararsz olduğu için. Zaten iyileşmediğinde süreyi dr uzatıyor. Bizim 2 hafta sürmüştü
Ceylanbebek27 Bende Şuan inflacort kullanıyorum ,doktorumuz daha önce yazmıştı evde vardı.Baktım birkaç gündür hırlaması öksürüğü başladı yarım tüp şeklinde veriyorum ,1 yaşında
cennetkokuluyavrum Ceylanbebek27 benimde elimde kalfi ilaclar zaten tekrar doktora gostercem gecmesse saolun
irmarose cennetkokuluyavrum cennetkokuluyavrum antibiyotikle daha hızlı geçiyor kimi doktor da herekli görmüyor bende bilemiyorum antibiyotik hassas mesele. Yastığı carsa hafif yükseltin odayı sık sık havalandırın burnunu da hep açık tutmaya çalışın hep çekin çok geçmiş olsun diliyorum