tomvejerry Kızlar bebeğimin emziği eskidi değiştirmek istiyorum evde 5-18 ay aldığım var onu versem olur mu 4ay10günlük bebeğim
ilaydaaltann_ tomvejerry valla versen de tutmuyo😂 sanırım büyük geliyor. Benim kızım 5 buçuk aylık emzigi 0-6 aydi gittim 6-18 aldim plipsin emzigini kullandığımızdan farklı bi ay yoktu. Tutmadi büyük geliyo çıkarıyo tekrar alana kadar ağzına eskiyele devam edicem
Deletedmom_112 tomvejerry ben 4,5 aylıkken 6 18 vermiştim 06 küçük olduğu için oynarken iki damagının arasına sıkıştırıp ağlama krizine giriyordu
tomvejerry ilaydaaltann_ bebeğim zaten emzik almadı en başından beri sadece uykuya çok direndiğinde emziği verince dalıyor bazen o yüzden vermek istiyorum