ipekvera aç değil. Aynı şeyi yaşadım. Akşamları hem gaz birikiyor hem de uyaran çok ışıklar ses tv falan. Bebekler sadece aç olduğu için emmek istemez annesi. Seni ister susar kokunu özler uyumak için gelir gazi olduğunda emmek ister hıçkırık emmek ister . Şuan en çok ihtiyacı olan şey annesi ve göğsü. Tek bildiği şey emmek. Emzir. Hem sütün artacak bırak orada uyusun. Bana sağlık ocağındaki hemsire emerek uyuyan Bebekler daha çok kilo alır dedi. 46 günlük oldum. Dediğin gibi 1 aylık olana kadar sadece o saatlerde mama yapıyordum açaba aç mı diye. 1. Ay Kontrolünde kilo alımı iyi mamayi bırak dedi doktorum. Çocuğum yine aynı. Ama benim kafam rahat mama istemiyor göğsüm dolu dolu değil o anlar belki ama sut geliyor. Böyle düşün surekli. Memeyle kavga ediyorsa gazi vardir 10 15 dk pat pat sırtına vur gazini çıkar emzir yine.kimseyi dinleme gerekirse eşini bile…
Not: kilo alımı iyiyse mamayi bırak no stres bol emzir kilo alicak zaten 😇