tomvejerry 4. 6. Ay mıydı hatırlamıyorumda 3 lü aşıydı 2 bacak 1 kol. Hemşire şişer kızarır bunlar normal aşı tutuyor demişti. Tamamen düzelmesi 2 3 ayı aldı. Önce şişiyor kızarıyor baya yara gibi oluyo sonra yavaştan boşluk oluyo orada cukur gibi ( herkeste olmayabilir) o deliği görünce aklim çıkmıştı ama hemsire normal dedi deliktej sonra 1. 5 ayda felan tamamen duzeldi. Siz 2 hafta felan sampuan krem fln degdirmemeye calisin