hnmk Arkadaşlar dogum izninde çalışmadıgimiz aylarin raporları ne zaman yatiyor rapor bittikten sonra toplumu yatıyor yoksa her ay mı? Yatıyor bilen varmi?
prensesannesi_63 Merhaba bir yıl önce 16 bin doğum parası aldım hastaneden aldığım doğum raporunu sgk a verdim bir ay sonra ibanıma toplu şekilde yatı. E devletten kendi ibanınızı girmeyi unutmadın ara ara sgk arayıp durumu takip etmeyi unutmayın 😊
hnmk prensesannesi_63 raporu işveren SSK ya bildirmiyo mu?peki. ben raporu isyerine gonderdim SSK götürmedim SSK arıyorum devamli meşgul yada acilmiyor
prensesannesi_63 hnmk tabi ki işveren önce raporu bildiriyor sonra raporu götürüyorsunuz muhasebe ile görüştüm beni yönlendirmişti