uynakbalina hamileyken a101 den tavuk almıştım geçen yıl eve geldiğimde tavuk öyle kötü kokuyordu ki eşimi inandıramamıştım sen hamilesin ondan kokmuştur demişti tabiki de o tavukları yemedik bugünde threads’ te gezerken böyle bir posta denk geldim 🤷🏻♀️ birkaç tane de anne bebek ürünleri ile ilgili post var denk geldiklerim bunlar
papatya_1125 uynakbalina A 101 den kesinlikle tavuk alınmaz. Birçok ürün skt ye düşüyor. Kullanım tarihi geçmiş ürünleri indirimli satıyorlar.bimde koku giderici kullanılmıyor.biliyorum. ama ne zaman a 101 e gitsek bir koku vuruyo yuzumuze
mobesebesir uynakbalina 3 harfli marketlerden tavuk asla almıyorum et te almıyorum gerçi. Eti genelde kasaptan ya da büyük marketlerden alıyorum tavuğu da ayda 1 yada 2 aliriz onu da tavukcudan banvit keskinoglu er piliç ten başka almam
uynakbalina Noname21 ya hamileydim tavukçuya gitmeye üşendim açıkcası ne fazla ne olabilir ki demiştim meğer dolaplara koku takıyorlarmış ya 🤦🏻♀️
tomvejerry Valla ben a101de çalıştım hiç öyle bişey yapmadık mağazadan mağazaya değişir o diğer marketlerde yapıyordur belki hepsini takip mi edicez Allah ıslah etsin böylelerini de🤷
uynakbalina silaa66 normalde bende almam ya babamın arkadaşından yada eşimin arkadaşından alırız ilk defa alayım dedim omen tonrem 😂
uynakbalina papatya_1125 @mobesebesir bir daha da tövbe zaten almam , et zaten almıyoruz kasaptan alırız genelde o gün dr hamileyim diye kasapa gitmeye üşendim alayım dedim, ay bi daha 101 e gidersem bakıcam koku var mı dolapta diye 😂
Ruzgarmommy uynakbalina ayy bizim burdaki A101 de et reyonlarının ve süt reyonlarının olduğu bölüm leşş gibi kokuyor 🤢
Cerenkl uynakbalina ya ben her hangi bir marketten alıyorum tavuğu bana da.öyle geldi aşırı tiksindim bir daha tavuk yemicem sanırım yemekte bile kokuyordu
papatya_1125 uynakbalina beynim error veriyor 🤯😜 kusura bakma. Tek çocukla boyleysem;2 çocukla ne olur halim ?
sweetbabyy uynakbalina zaten çok tavuk sevemiyorum iyice iğrendim 😤 Allah bildikleri gibi yapsın üç kuruş kazanıcaz diye
uynakbalina sweetbabyy valla ilk defa başıma öyle bişey geldi normalde hep kasaptan alırız hiç kokmaz birde zincir market değil de yerel bir market var ordan aldıklarımız da kokmaz ama a101 ne bilim böyle yapmaları şaşırttı
DrkAyz uynakbalina A101 çok dağınık ve düzensiz aynı zamanda titizde değiller girdiğim çoğu markette ya yoğurt kapakları kirli ya da et kısmı aynı bu şekilde kokuyor o yüzden almıyordum artık hiç almam 😅 ben bebeğimde newvit kullanıyorum demir ilacı olarak onda bile keçi boynuzu özü çok yoğun bir şekilde kokuyor hatta ilk kullandığımda eşime demiştim ek gıda da zaten keçi boynuzu vericem acaba bu ilaçtan hiç vermesemiydim diye
uynakbalina DrkAyz bende tövbe ettim asla almam 😂 demir ilacı kullanmadım demir değerleri yüksek dedi doktorumuz ondan önce bir ay kadar bestiron kullandım ama kokusuna bakmadım hiç