Hanımlar sütüm kesildiği için mamaya geçmek zorunda kaldım Aptamil kullanıyorum severek içiyor fakat bilindiği gibi kabızlık yaptı. 3 gün oldu geçeli ve 3 gündür kakasını yapamıyor geceleri çok huzursuz oluyor. Ne yapabilirim bir önerisi olan var mı ?