Momyfat93 ben iki üç hafta önce 4 ay oldum doğum yapalı hala içimden dikiş ipleri düşüyor şok oldum daha nasıl olabilir diye ama oluyor herhalde ağrı sızı kalmadı sadece ipler geliyor bir de çok kötü bir doğum geçirdim makatıma kadar artı içte de dahil bir sürü benim dikişim vardı