Kızlar bebeğimi 46 günlük kırkımız çıktığından beri geceleri rahat uyuyor ben de bölmek istemiyorum Bi önceki emmeyle arasında 4 4buçuk saat kadar zaman koymuş oluyor. Sonrasında gün içinde sık sık emiyor sürekli bezimiz şişiyor idrarimiz açık renkli ben ona güveniyorum ama kakayi dün 1 kere yaptı. Acaba endişelenmeyin miyim ve doktorundan benimki kadarlık olup bu konularda Bi bilgi alan var mı???