kucuknefesss Merhabalar bebeğim 5 ay 26 günlük sağlık bakanlığından arayıp topuk kanını çalışamadık tekrar alamamız gerekiyor dediler …başına gelen var mı ? 6 aylık çocuk sizce ne yapmalıyım ?
Ceycey001 kucuknefesss hangi topuk kanı calısılmamıs saglık ocagında verilen mi ilk hastanede alınan mı
belll Bence cimerden şikayet edin. Ne demek çalışamadık ? Topuk kanı zaten erken teşhis için yapılan bi tarama testi 6 Aylık bebekten alıp neyi teşhis etcekler.
kucuknefesss belll her yere şikayet ettim gerekirse dava da açacağım. Bi rahatsızlık varsa bile tedavi için çok geç kalındı çünkü…
Lenali Sağlık bakanlığına hemen bildirin ve kendilerinede şikayetinizi her yere ileteceğinizi söyleyin . Bu onların ihmali sizin probleminiz değil
Mevsimrengi Kesinlikle şikayet etmelisiniz sonuçta erken teşhis için yapılan önemli şey 6 aydır neden dönüş sağlamamışlar hayret edilesi