Sevgili anneler bebeğim 14 aylık sacida çok güzel uzadı ama çok kıvırcık biraz bonus gibi biraz da seyrek ama hergun model yapıyorum çok yakışıyor hic kıyamıyorum fakat çevrem aşırı baskı yapıyor hatta hakarete varıyor bazen eve kuaför getirtceklermis ben yokken filan.
Dolaşıklıgı gider gür çıkar diyorlar. Sizler kestirdiniz mi ne düşünüyorsunuz