Selam kızlar oglum 13 aylık ..
Uyku düzeni çok iyyidi hasta oldu geçen ay hiç uyumadık nerdeyse 3 4 gün ondan sonra uyku düzeni bozuldu gündüz uyukusu berbat 1 saati geçmez akşam 9 uyusa 10 da kalkar gece 2 3 uyur … sabah erken kalkıyor 8 gibi ne yapmalıyım bilmiyorum herşeyi denedim banyo ninni masal …
Kafayı yrmek üzereyim grne uyku yok gündüz desen yemek temizlik …doktora mı göstersem aranızda çocugu böyle olan var mı ??