Sizi üzmek istemem ama benimdd oğlum ilkkez 2 aylıkken hasta oldu doktorumuza getirdik ve doktor dediki 3 ayın altındaki bebekler öksürmez eğer ki öksürüyorsa bronşttir ve muayene etti dirk bronşit dedi hava kullandık 5 gün şükür iyileşti. Ama benm oğlum balgamlı öksürüyordu anlamıştım normal olmadıgını ve doktor bebeklerde hastalıklar çok çabuk ilerliyor dedi. Takibini yapıp dilerseniz başka doktorada gösterebilirsiniz. Çok geçmiş olsun tez zamanda iyileşir inşallah