Kızlar selam, oğlum bugün tam 4 aylık oldu aşıları için sağlık ocağına gittik. Bıngıldağının kapanmak üzere olduğunu 1 cm kaldığını bunun gelişimsel çok büyük sıkıntılara yol açabileceğini söylediler. Acilen çocuk doktorumuzla görüşmemizi istediler. Aile hekimimizde aynı şeyleri söyledi. Doktorumuza sordum sorun yok dedi fakat çok telaşlandık. Oğlumun kafa çevresi 2 aydır sadece yarım cm büyümüş şuan 41.5cm. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Ben çok üzülüyorum internetten baktığımda korkunç şeyler yazıyor malesef