Muaz-2023 Kızlarr 2 ay önce doğum yaptımm doğum sonrası içimde parçalar kaldığını söyledi doktor ameliyatla alınmalıymış.. Yaşayan var mı varsa kaç günde toparlandınız bebeğinizi hemen emzirebildiniz mi ameliyat zor mu ??
Muaz-2023 gencmom_ Hayır spiral için farklı bir doktora gittim o söyledi 2 ay oldu hala da az da olsa kanamam var hiç kesilmedi kanamam ve doğum sonrasında da öyle çok bir kanamam olmadı
Muaz-2023 gencmom_ Muayene sonrası kesin derse olucam ve doktor ihmali mi değilmi öğrenicem ihmalse zaten kesin şikayet olur yani onların ihmali yüzünden ameliyat masasına yatmış bebeğimden ayrı kalmak zorunda olurum yani bunun hesabını net vermeleri lazım
gencmom_ Muaz-2023 başka ihtimal varmı ? Sonuçta sizi doğumdan 10 gün sonra çağırıp temizlenmiş mi içiniz bakması gerekiyor benim öyle oldu tertemiz dedi doktorum güzel yapmışım doğumunu dedi 40 gel dedi ultrasonla detaylı bakıyor