gamzesameturkoz Ne zaman hasta olsam oturup evde kendi imkanlarımla geçmesini bekleyip daha da kötü olduğum için “hastayım sanki” dediğim an eşim sürükleyerek acile götürür. Bir serum takılır. Ardından bir çorbacıya gidip beyran içer, sonra eve gidip uyur terler ve ertesi gün kendime gelirim. Kolay kolay hasta olan ya da hastayım diyen biri olmamama rağmen doğumdan sonra bütün bağışıklık sistemin çöktü benimde. Normalde 2 günde kendi kendine geçen hastalıklarım neredeyse bıraksam aylarca beni süründürüyor. Emzirdiğim için işe yarayan hiçbir ilacı da kullanamıyorum. Bu nedenle sonrasında doktorun verdiği ilaç ve bol sıvı tüketimi sağlanınca serum taktırmak en kolayı oluyor benim için. Ayrıca bitki çayları. Bu konuda tam bir anane olsam da covid zamanında keşfettiğim çok güzel tariflerim oldu ☺️