Tubayassogut Kızlar 50 kiloydum kaç gündür hastaydım bugün tartildim 49 olmusum bir 58 59 60 olursam çok güzel olucak ama kilo alamıyorum fazla ymk yiyemiyorum iştahım yok ne yemeliyim ne yapmalıyım arkadaşlar 🥰🥰
Ozgenizz Tubayassogut canım sağlıklı beslen 3 öğün yemek ye ara öğün yap kendine besleyici şeyler ye dengesiz beslenirsen bölgesel kilo alırsın
cicekannesi12 Tubayassogut ayni dert bendede var evlendiğimde 52 ydim ve boyuma yakışan bir kiloydu şuan 46 bile olabilirim o kadar zayıfladım yani iştah desen oda gitti 10 aylık kizcem var sanırım onun gelişimi için kendi gelisimimi aksattım şuan yemek istesem bile yiyemiyorum bilgili birisi varsa tarif versin deneyelimmm
Selimikomom Tubayassogut valla daha yeni kocaman ekmeğe peynir salatalık salam mayonez koydum bir güzel yedim tartıldım kilo almamışım resmen vermişim ahahhdjd
123fff Ay ben asmr videoları var youtupta ordakiler bştr güzel yemek yiyo varya iştahın deli gibi açılır ben yemek yapıp açıp onu izlerdim koca koca tabaklar bitirdik kilo aldım 😂
Tubayassogut Ozgenizz günde 1 öğün yiyorum yada yemiyorum günde 3 öğün yemem lazım göbeğim çıksın istemem dengeli beslenmem lazin
Ozgenizz Tubayassogut aynen canım öğün sayımı arttır doğumdan sonra 51 kiloyum bebekten dolayı hiç yemek yiyemedim hep paketli gıdalar abur cubur tarzı şeyler yiyebilirim 59 kiloyum ama bölgesel aldım kum saati gibi vücudum vardı şimdi kareye döndüm 🤣🤣 bende oyüzden eski halime dönmeye çalışıcam havalar biraz daha soğuduğunda