Bahaarerturk05 Burcu gibi tam bir kızgın boğa olurdu sanırsam 😅😅 daha şimdiden karnını bile doyururken hirslanarak içiyor 😅😅
Bulbulyuvasi Tavşan fil veya tospağa (kaplumbağa) olurdu. Genelde eşyalarını filli almısım. Tospişim tostoaum diye seviyorum çoğunlukla. Tavşanlı bir yeleği var giyince üst dudağını içeri çekmişti tavşana benzetmiştim 😌
Noriye Ruzgarmommy bayılıyor bir tane kitabımız var little giraffe diye hastası hatta ona bir tane peluş giraffe almak istedim Ikea da vardı ama bitmiş sanırım bulamadım aslında istediğim elde tasimalik Ama bazıları çok büyük 🦒😆😋
denizin__annesii benoyleuygungordum_ oglum🐜 olurdu gelisimi az küçücük oldugu icin ve asiri hareketlilik Kizimda annesinin kuzusu civcivm🐣🐤🫢 yeni doğmuş 3 aylik olmak üzere
Ruzgarmommy Noriye ayy görüyorum bendee aşırı güzellerr var oda dekorları için de kullanıyorlar hatta umarım bulursunuz😂🦒
Busra14Barlas Ruzgarmommy benim oğlumda balık olurdu balığım diye seviyorum hep aslında herhangi bir sebebi yok sadece öyle seviyorum balık oğlum 🥰🤍
asrinhatasi Ruzgarmommy ben maymuş diye sevdiğim için aklıma maymun geldi direkt küçük Kukuli de diyebiliriz 🐒