Ruzgarmommy Ayyy azıcık eğlenelimmm kızllarrrr bebişleriniz bir hayvan olsaydı bu hangi hayvan olurdu🐶🦊🐯🐸🐧🦆🦄🦋 Benimki burcu gibi ASLAN 🦁 olurdu sanırım ilgi meraklısı sinirli agresif ne ararsan var birde bu aralar aslan gibi kükremeye çalışıyor 😂😂😂
benoyleuygungordum_ Ruzgarmommy Karınca olurdu kızım. Hem minyon hem çok hareketli tutamıyorum hdjdjdd🥹
egee_momm Ruzgarmommy galiba benim ki de aslan 🦁 olurdu 😂 sinirli agrasif çok ciddiii bizimki de bu ara değişik bi ses öğrendi kükrüyor resmen😂
denizin__annesii benoyleuygungordum_ oglum🐜 olurdu gelisimi az küçücük oldugu icin ve asiri hareketlilik Kizimda annesinin kuzusu civcivm🐣🐤🫢 yeni doğmuş 3 aylik olmak üzere
Glsh54 Ruzgarmommy temas bagimlisi cocugum hangisi olurduki koala olurdu sanirim, ama ben sincabim die seviyorum, buyuk oglumuda tavsanim die seviyorum🥰
3yasakadarsifirekran Ruzgarmommy Koalam benim🐨 bu akşam okuduğuz kitapta deve kuşu kanatları açıp koşuyordu onun taklitini yaptım , yatana kadar aynısını yaparak deve kuşu oldum diye gezdi 😃😃